آخرین اخبار
کد مطلب: 126400
امام جمعه شهرستان لردگان:
سياست هاي آمريکا در برابر ايران تعريف شده است/ مسئولان، پيشرفت کشور را به آن طرف مرز ها گره نزنند
تاریخ انتشار : 1399/08/18
نمایش : 971
امام جمعه شهرستان لردگان گفت: اگر مسؤولان کشور از تغييرات در آمريکا خوشحال شوند سخت در اشتباه اند، چرا که سياست هاي آمريکا تعريف شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيدمهدي تاج زاده امام جمعه شهرستان لردگان گفت: آمريکا با آن همه ادعاي دموکراسي که مي خواهد به دنيا انتقال بدهد در انتخاباتش نشان داد که کشوري پر از فساد، ترس و وحشت است و با تمام مشکلاتي که در جهان بوجود آورده و شناخته شده اين انتخابات آمريکا را بيشتر به جهان شناساند.

وي افزود: آمريکا مظهر شيطان جهاني است و هر کس رئيس جمهور اين کشور شود با فرد قبلي هيچ تفاوتي ندارد؛ آمريکا که عضو لابي جهاني صهيونيسم است در مقابل ايران سياست هاي تعريف شده دارد و شرط رياست جمهوري اين کشور بيان سياست ها و مواضع در برابر ايران است.

امام جمعه لردگان، با بيان اينکه مسؤولان بايد به فکر مردم باشند، عنوان کرد: اينکه مسؤولان از تغييرات در آمريکا خوشحال شوند اشتباه است چراکه سياست هاي آمريکا تعريف شده است و تغييري نخواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبري بصيرت واقعي را کسي دارد که تهديدها را ببيند و فرصت ها را پيدا کند، کشور ما با الطاف الهي و عنايت امام زمان(عج) و هدايت مقام معظم رهبري راه خود را ادامه خواهد داد و زيربار هيچ برجام و حرف زوري نخواهد رفت.

تاج زاده ادامه داد: مسؤولان نيز از فرصت باقي مانده نهايت استفاده را بکنند و بدون اينکه پيشرفت کشور را به آن طرف مرز ها گره بزنند توانشان را براي پيدا کردن راه علاج براي مشکلات مردم بگذارند چراکه مردم بسيار گرفتارند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس